Aantal paginaviews:

vrijdag 18 december 2015

KERST- EN NIEUWJAARSWENSEN UIT HET 5DE!

In de klas leerden we werken met Google-Classroom. We kregen een deskundige uitleg van meester Brecht. In de digitale Classroom kunnen we online taken maken en inleveren bij meester Mathias. We deden de test: elke leerling mocht een kerstwens insturen in een documentje. En 't is gelukt. 
De leuke wensen vind je hieronder terug!



Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en ook een gelukkig kerstfeest. Ilona
Ik wens alle mensen een leuke kerstvakantie. Kenji
Gelukkig nieuwjaar en Kerst! Ian
Ik wens iedereen in 2016 een goede gezondheid! Sam
Ik wens je een zalige Kerst en een happy nieuwjaar! Manon
Ik wens iedereen een leuke Kerst en een gelukkig nieuwjaar. Ik wens ook dat iedereen Kerst viert zoals het hoort: met warmte, liefde en misschien wel met een klein beetje snoeperie. Kobe
Maak er een leuk jaar van, happy new year! Daan
Ik wens iedereen een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar. We zullen er op proosten en drinken. Hopelijk liggen er veel cadeautjes onder de kerstboom. Tim
Ik wens iedereen een gelukkige Kerstmis en een gelukkig nieuwjaar! Milan
Een prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Prettige feestdagen! Beau
Ik wens dat iedereen 2016 kan starten met een brede glimlach, zonder pijn en zonder haat en dat 2015 een topjaar wordt! Yana
Ik wens jullie allemaal een gelukkige Kerst en nieuwjaar! Lander
Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid. Geniet allemaal van deze prachtige dagen! Jada
Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar en Kerst en veel cadeaus en vrolijkheid. Kyandro
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Veel FUN met je familie! Tony






Geen opmerkingen:

Een reactie posten